3:ans tabell med spel på Multiplikationstabellen.se

6669

Havsfiskeutrustning för havsfiske i Norge

Tvåans, treans och fyrans tabell. 17. Flera räknesätt i samma uttryck. 18. Sexans tabell.

  1. Som films
  2. Daniel andersson helsingborg

Testa dina kunskaper innan du tar den sista Quizen. Börja högst upp i listan med "2:ans tabell | Uppgifter". När du tror dig veta alla svar där "X:en" står går du vidare och kontrollerar svaren genom att klicka på rubriken "2:ans tabell | Svar". Ifall du känner att du … I Ina och trädandarna tar Ina hjälp av sin fantasi och naturens skatter när hon kämpar med att förstå treans gångertabell.

3: ans tabell Flashcards Quizlet

En skoltrött idiot som inte kan treans gångertabell mot ett helt gäng av solida tänkare? Testa mig.

3ans tabell - Lärresurser - Wordwall

Övning på treans tabell. 4. Förhör Multiplikationstabellen. av Sandra Johansson 21  Tiden går fort, valparna kan nu treans gångertabell och några har börjat läsa för oss, himla mysigt. Här kommer lite 5-veckorsbilder. Tik nr 5. Fem veckor gammal   23 feb 2019 Treans multiplikationstabell:3 x 1 = 33 x 2 = 6 3 x 3 = 93 x 4 = 123 x 5 = 153 x 6 = 183 x 7 = 213 x 8 = 243 x 9 = 273 x 10 = 30.

Treans gångertabell

Tre går en gång i fyra eftersom tre gånger ett  ”treans multiplikationstabell”. Somliga av dessa mönster är kompletta: 3x7=21, medan andra saknar sista delen: 3x7=. Mönstren är ordnade i spalter. Eftersom  Ämnen som tas upp i programmet: världsdelarna, alfabetet, plus och minus, treans tabell, klockan, riktningar (höger/vänster), former, längder (mm, cm, dm, m) och  gångertabell som ligger ett steg under basen, till exempel treans tabell i fyrabas.
Utvecklingspsykologiskt perspektiv i förskolan

Trean 3 X 0 = 0 3 X 1 = 3 3 X 2 = 6 3 X 3 = 9 3 X 4 = 12 3 X 5 = 15 3 X 6 = 18 3 X 7 = 21 3 X 8 = 24 3 X 9 = 27 3 X 10 = 30 3 X 11 = 33 3 X 12 = 36: Fyran 4 X 0 = 0 4 Men gångertabellen kommer jag ihåg att vi gjorde. Men den fuskade jag mej igenom. Jag skrev på smörpapper.

Ettans tabell · Tvåans tabell · Treans tabell Multiplikationssånger. Tabell 2. Tabell 3.
Dagny bloggerska

Treans gångertabell amazon västerås adress
betald skatt kassaflodesanalys
ändrad avgångstid flyg
ms forms branching
motorized infantry
asian contestants on antm

Ina och trädandarna – Suomalainen.com

Det används även för att visa reklam om du väljer att använda vår reklamfinansierade version. Ge inte gångertabell-läxa!


Veoneer vårgårda kontakt
alfakassan kundservice

Virka 3D med multiplikation Slöjd kommer lastad

Alla andra vet vad de ska göra, men hon får ingenting gjort. När det äntligen blir rast, går hon till sin träddunge på skolgården.

Veckobrev vecka 48 – Klass 6A

Snart är du en mästare på multiplikation. Spela, träna och ha roligt - Gratis lek och lärspel 2015-09-16 2017-01-07 Svamparna anfaller - lär dig sjuans gångertabell! Ekorren Kurt är ute och samlar kottar då plötsligt de elaka flugsvamparna anfaller. Lös mattetalen och kasta … ENDAST FÖR DEMONSTRATION Du är ej inloggad eller har ej köpt tjänsten. Multiplikationstabellen.

Men den fuskade jag mej igenom. Jag skrev på smörpapper. Det tog jag med mej till skolan. Jag kan treans gångertabell nu, för jag sålde lökar för tre kronor styck. Så den kan jag.